Popisy aktů

Svět NosTale je momentálně rozdělen do pěti aktů, každý s vlastním příběhem. Čeká na Tebe množství různých krajů, nespočet monster a mnoho těžkých úkolů!

Akt 1 - Fernonův strom

Kdysi lidé žili v mírovém společenství s národem Kenko, kmenem Kovoltů. Ale tato jednota netrvala dlouho. Kenkové brzy povstali proti těžkým pracovním podmínkám v dole, které pro ně lidé vytvořili. Situace se zhoršovala každým dnem a nyní se zdá, že povstání Kenků přerostlo v totální válku. Kvůli tomu hrozí znovuzrození Fernonova stromu - což by mohlo uvrhnout celý svět v chaos. Pomoz potlačit povstání Kovoltů a zabraň tak probuzení Fernona!
 

Akt 2 - Znovuzrození stromu Fernona

Mír mezi lidmi a Kovolty byl obnoven. Nikdo ale neví, jestli je opravdu možné zabránit znovuzrození Fernonova stromu. Klíč potřebný k zapečetění Fernona u sebe drží tajemný kmen kočkám podobný zvaný Catsy. Kovolti jsou však jejich dlouhodobí úhlavní nepřátelé, a tak drží klíč, který může zachránit svět, dobře schovaný. Jedinou nadějí jsou lidé, kteří mohou nastolit mír mezi těmito odvěkými nepřáteli. Staň se mírotvorcem!
 

Akt 3 - Příchod démonů

Díky Tvým odvážným činům se Ti podařilo navrátit pokoj a odvrátit éru chaosu. Ale dobrodružství ještě nekončí! Obrovský, slizký červ otrávil podzemní vodu - stejnou vodu, kterou pijí obyvatelé NosVille! Calvin Coach a Mimi Mentor se od té doby chovají velmi podivně. A to ještě není všechno: s příchodem démonů padla na vesničku další hrozba a zcela nový konflikt Ti připraví opravdu tvrdou zkoušku. Nicméně je tu naděje: potkáš dívku, která věří v cenu života a chlapce, který hledá jeho smysl.
 

Akt 4 - Koruna věčného ledu

Po všech těch potížích znovu zapanoval ve světe NosTale klid. Avšak náhle došlo k nepředvídané katastrofě na ostrově věčného ledu Glacernon. NosVille naléhavě potřebuje pomoc mocných ledových mágů. Ukaž svou odvahu a statečnost a bojuj po jejich boku. Čeká Tě nové dobrodružství ve vzrušujícím novém světe!
Glacernon je obrovská mapa PvP (hráč vs. hráč), kde se odehrávají boje mezi Anděly a Démony. Každý hráč si zvolí jednu ze dvou stran. Pokud jsi členem rodiny, bude Ti strana automaticky přidělena. Jakmile dorazíš na Glacernon, objeví se v dolní části obrazovky lišta se statusem obou stran. Tyto se postupně plní. Pokud ukazatel jedné strany dosáhne 100%, objeví se Lord Mukraju, porazte jej, aby se otevřel vstup u centrální strážní věže. Pokud budeš mít dostatečný počet bodů pověsti, budeš moci vstoupit do jednoho ze čtyř elementárních rodinných raidů. Který z nich to bude, záleží na náhodě.
 

Akt 5 - Hořící meč

Kupci Akamur potřebují Tvou pomoc ve válce proti pouštním lupičům. Tato mise zahrnuje i prozkoumávání chrámu a okolí, pátrání po reliktech, náročné cestování přes poušť a také průzkum nebezpečných táborů pouštních lupičů. Mezitím co jsi kontroloval výsledky útoků na kupce Akamur, byl objeven starodávný zapomenutý chrám. Útoky písečných monster však brání podrobnějšímu výzkumu a nebezpečí se stupňuje. Podpoř kupce Akamur!
 
Již zanedlouho nadejde nová zkáza: objeví se tajuplný cestující a zníčí vnější pečeť planoucího meče. Země se třese, vulkán chrlí oheň a dým a po krajině se valí pro lávy. A ještě ke všemu se vrátil démonický pes Kertos a s ním král ohně Valakus. Tato dvě monstra mají v plánu oživit zlého antického boha ohně. Nemilosrdný Grenigas chce proměnit svět, jak ho známe, v oheň a popel. To by znamenalo konec veškerého života! Pouze ti nejsmělejší a nejstatečnější dobrodruhové budou schopni vyrazit do temných oblastí planoucího meče. Jsi jedním z nich? Poslední, vnitřní pečeť musí být ochráněna za každou cenu. Čeká Tě mnoho tvrdých zkoušek. Pořádně se připrav a vydej se na cestu plnou dobrodružství do oblasti planoucího meče!